خدمات هتل ها و رضايت مشتريان

 

هدف از اين پژوهش رزرو هتل بررسي وضعيت كيفيت خدمات هتل ها و رضايت مشتريان در شهر مشهد است. با رزرو هتل مطالعه تحقيقات رزرو هتل پيشين مدل مفهومي خاصي طراحي شد و كيفيت خدمات هتل ها با استفاده از مدل آميخته رزرو هتل «بومز و بيتنر» مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفته است. در اين پژوهش، با استفاده از بررسي اسناد رزرو هتل و مدارك و پرسشنامه محقق ساخته، داده هاي مورد نياز از 196 نفر از مشتريان هتل هاي شهر رزرو هتل مشهد و 90 نفر از مديران و كارشناسان اين هتل ها جمع آوري گرديد. نتايج تحقيق نشان مي دهد رزرو هتل كه در مجموع كيفيت خدمات هتل هاي شهر مشهد در حد قابل قبولي قرار دارد و مشتريان رزرو هتل از كيفيت خدمات ارائه شده راضي هستند. بين ديدگاه مشتريان، مديران و كارشناسان تفاوت رزرو هتل وجود دارد. همچنين آميخته رزرو هتل «مكان» داراي بيشترين اهميت و آميخته «قيمت» داراي كمترين رزرو هتل اهميت است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.